שיטות להעלמת ורידים בולטים ברגליים

העלמת ורידים היא שיטת טיפול בתופעה של ורידים בולטים ברגליים, הנוצרים מסיבות כגון גנטיקה, היריון ולידה, משקל עודף, ישיבה או עמידה ממושכות, מחלות שונות ועוד. ורידים אלה מציקים בעיקר מבחינה אסתטית, אולם אם לא מטפלים בהם בזמן המצב יכול להחמיר ולהשפיע על המצב הבריאותי שלכם.

כל שיטות הטיפול במקום אחד – מקצוענות, מומחיות, ניסיון ואמפטיה, השילוב המושלם.
גלי רדיו

טיפול במינימום כאב, המבוצע ע"י  גלי הרדיו המחממים את הורידים וגורמים לכיווצם, איטומם והיעלמותם. הנזק לרקמות מסביב מזערי. הטיפול מוכח כיעיל ביותר, אורכו פחות משעה, ומתבצע בהרדמה מקומית בלבד. הטיפול מתאים במקרים של ורידים קטנים


קרא עוד >


טיפול בלייזר

שיטה זו זהה, מבחינה טכנית, לטיפול בגלי רדיו, אך בטיפול זה הוא מבוצע באמצעות סיב אופטי . לקרינת הלייזר אותה השפעה מחממת כמו לגלי הרדיו. הטיפול אורך כשעה ומצריך הרדמה מקומית בלבד. תוצאות הטיפול מצויינות

הטיפול בגלי רדיו ולייזר הם הבחירה של ארגון הבריאות בארה"ב ובאירופה.

דבק ביולוגי

הטיפול מתבצע על ידי דקירה בודדת בהרדמה מקומית, לא נדרשת הרדמה נוספת. הטיפול משפר  את זרימת הדם ע"י איטום או סגירה של הוריד החולה. המערכת מספקת כמות קטנה של דבק רפואי שפותח במיוחד למטרה זו. הדבק אוטם את הווריד והדם מנותב דרך ורידים בריאים הסמוכים למקום. אורך הטיפול כ-20 דקות, ללא כאב, הוא קל ונח . בעת הייעוץ ניתן לבחון התאמה לטיפול ולבצע אותו במקום. 


קרא עוד >


הזרקה (סקלרותרפיה)

טיפול המבוסס על הזרקת חומר מוקצף (בורידים) או חומר נוזלי (בנימים) באמצעות הדמיית אולטרסאונד. הפעולה גורמת לכיווץ דפנות הווריד ולהידבקותן, כך שהוורידים מתפרקים, נספגים על ידי הגוף ונעלמים.  שיטה זו מומלצת כטיפול לבעלי ורידים חדשים שמופיעים לאחר ניתוח ולהעלמתם של נימי דם מורחבים. ניתן לחזור לפעילות רגילה ומלאה מיד עם תום ההליך, ותוצאות ניתן לראות לאחר כחודשיים מתום הטיפול.


קרא עוד >


שיטות כירורגיות: חדשות וותיקות

במהלך השנים פחת השימוש בניתוח הקלאסי, Stripping)) בו היו שולפים עם הוריד במלואו זאת בשל ההרדמה כללית או המקומי,  תקופת ההחלמה ארוכה,  וייתכנו סיבוכים שונים כגון פגיעה בכלי הדם, בלימפה ובעצבים. כריתת

דליות אמבולטורית (Ambulatory Phlebectomy)

בניתוח זה מתבצעים חתכים קטנים שאורכם כ- 2-3 מ"מ או פתח של דקירת מחט גדולה, דרכם מוציאים את הדליות.

כל הפעולה מתבצעת תחת הרדמה מקומית בלבד. הפעולה יכולה לשמש כטיפול בודד לוורידים קטנים יותר או כהשלמה לטיפולים אחרים. במקרים מסויימים, התוצאה האסתטית טובה יותר מטיפולים אחרים כגון זריקות. לביצוע ניתוח זה חשובה מאוד התאמת המטופל ויש להיוועץ ברופא מומחה לחוות דעת.

ד"ר קנטרובסקי מבצע באמצעות הרדמה מקומית,  ניתוח ללא חתכים בו הוא "דג" את הורידים הבולטים ומוציא אותם, ללא חתכים או תפרים.

טיפול דליות בטכנולוגית TRIVEX (Transilluminated Powered Phlebectomy)

בנוסף, מבוצע טיפול  Trivex,  טכנולוגיה חדשה וייחודית להסרת ורידים (דליות) בולטים ברגלים, זוהי טכניקה כירורגית להסרת דליות (ורידים מורחבים) מפותלים. מבוצעת כיום  במרכז רפואי  ציבורי יחיד בארץ, השיטה המבוצעת ע"י ד"ר קנטרובסקי בלעדי! מתאימה למטופלים עם בעיה רפואית מסויימת. הטכנולוגיה האמריקאית טרם נכנסה לאירופה).


קרא עוד >


טיפול ב- ClariVein

שיטת הטיפול הצעירה ביותר היום בארץ היא מערכת העלמת ורידים שאינה מבוססת על טיפול בחום. מערכת ClariVein ((MechanoChemical Endovenous Ablation=MOCA משלבת בין שתי שיטות פעולה מכניות וכימיות.

מדובר בטכניקה תוך-ורידית מתקדמת לטיפול בתופעה באי ספיקת ורידים. שיטה זו אינה מבוססת על טיפול בחום. ללא צורך בהרדמת "תפיחה" (סוג של הרדמה מקומית, שמהווה חלק בלתי נפרד של טיפולים מבוססי חום).

התוצאות הקליניות שלה מצוינות. לא נגרם במהלכה נזק לעצבים. היא מתבצעת ללא הרדמה מקומית. לא נגרמת לגוף טראומה מכל סוג שהוא. ניתן לחזור לפעילות מלאה תוך זמן קצר.

השיטה מבוצעת בבית חולים בלבד.


קרא עוד >


השיטות הן רבות ושונות, כל אחת עם היתרונות שלה. ד"ר קנטרובסקי, רופא כלי דם מומחה בעל שם עולמי, יידע להתאים למטופל ומצבו לטיפול המתאים והנכון ביותר עבורו. חשוב לקבל מהרופא תמונה מלאה ומפורטת באשר לורידים שלכם שתוכל לסייע לכם בקבלת ההחלטה, ולבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם בשקלול כל הנתונים הרלוונטיים.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ, צרו עמנו קשר עכשיו בטל' 050-5888486
או דרך האתר, ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.